Eyko

PhotobucketBij een bestelling gebruik deze code , zo kan ik ook leuke reviews doen voor jullie door op deze link te klikken

Volg mij

Follow Blog met review , tips , ... over beauty

© Beauty-lien. Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 10 januari 2011

Review : The body shop deodry roller fresh & floral

Deze deo van TBS heb ik al even , ben daar zeer tevreden over.
hij ruikt heerlijk ik kan er een hele dag mee. soms doe ik voor me zelf wel paar keer per dag is te zien .
Deze kan je ook nog lekker navullen al hij op is , vindt ik wel heel handig.
Heel aangenaam gevoel.
Wat het jammere er van is ik vindt hem niet terug op de webshop van tbs.

Prijs : 5 €
cijfer : 7 /10

1 reacties:

Mariska zei

Je website is genomineerd voor Website van de week! Stem nu op de poll op de website!
Groetjes Mariska

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Lien
welkom hier ! Mijn naam is Celine , ik ben de eigenaars van deze blog. Op deze blog kan je vooral review's vinden over alles wat met lichaam-gezichts verzorging te maken heeft en make-up. Soms ook eens iets helemaal anders. Heel veel plezier met lezen op de blog.
Mijn volledige profiel tonen

Archief