Eyko

PhotobucketBij een bestelling gebruik deze code , zo kan ik ook leuke reviews doen voor jullie door op deze link te klikken

Volg mij

Follow Blog met review , tips , ... over beauty

© Beauty-lien. Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 6 januari 2011

Verlanglijstje Beauty producten 1

Vanaf vandaag zal ik elke donderdag iets van m'n verlanglijstje van beauty producten.
Voor vandaag heb ik even gekeken in m'n stash wat ik heb en wat ik nog niet heb en waar ik de volledige lijn van wil.
Ik ben dus van het principe van TBS als ik 1 product van een lijn heb en dan vooral van lichaamsverzorging en er nog andere spullen zijn in de lijn die ik kan gebruiken dat ik die dan ook moet hebben !
Zo hier onder even een productje die ik de volgende keer in tbs ga kopen , ofwel zal het iets anders worden nu met solden.

Moroccan Rose bodymilk :

dit is de bodymilk van de lijn van de eau de toilette  , omdat ik de eau de toilette al een heerlijke geur vindt wil ik deze ook , ik las dat deze met een spray is ik denk wel dat dit handig is.
De prijs er van is € 12.00

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Lien
welkom hier ! Mijn naam is Celine , ik ben de eigenaars van deze blog. Op deze blog kan je vooral review's vinden over alles wat met lichaam-gezichts verzorging te maken heeft en make-up. Soms ook eens iets helemaal anders. Heel veel plezier met lezen op de blog.
Mijn volledige profiel tonen

Archief