Eyko

PhotobucketBij een bestelling gebruik deze code , zo kan ik ook leuke reviews doen voor jullie door op deze link te klikken

Volg mij

Follow Blog met review , tips , ... over beauty

© Beauty-lien. Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig 2011 !!

Vandaag 1 januari 2011 !
Hopelijk hebben jullie allemaal leuk de overgang gevierd.
Dit jaar zal er hier volop getest worden van producten.
Speciaal voor jullie , ik hoop dat ik met jullie steun de blog in 2011 kan volhouden op naar 2012.
Ik heb al veel leuke reviews voor jullie klaarstaan , ook wil ik winacties organiseren maar daar moet nog over gedacht worden.

Kortom een fijn 2011 !

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Lien
welkom hier ! Mijn naam is Celine , ik ben de eigenaars van deze blog. Op deze blog kan je vooral review's vinden over alles wat met lichaam-gezichts verzorging te maken heeft en make-up. Soms ook eens iets helemaal anders. Heel veel plezier met lezen op de blog.
Mijn volledige profiel tonen

Archief