Eyko

PhotobucketBij een bestelling gebruik deze code , zo kan ik ook leuke reviews doen voor jullie door op deze link te klikken

Volg mij

Follow Blog met review , tips , ... over beauty

© Beauty-lien. Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 3 januari 2011

Review : Catrice Allround Concealer

Deze concealer van catrice zal ik vandaag een eerlijke review geven.
Ik heb deze al een tijdje liggen in mijn make up kast , gebruik hem dagelijks maar was vergeten er een review van te doen.
De verpakking zelf vindt ik al heel erg aantrekkelijk , niet erg speciaal maar toch fijn , dit viel me direct op toen ik aan het schap van catrice kwam in de winkel.
Denk dat het misschien ook wel komt door de kleuren en de letters op de verpakking.
De concealer is in vakjes verdeeld , in het totaal zitten er 5 kleuren in beige tinten daarvan 3 van licht naar donker.
Dan heb je nog een roze en groen.
Ik heb even een swatch gemaakt van de kleuren dat jullie ze ook eens kunnen bekijken.

Meestal gebruik ik de beige tinten voor onder mijn ogen om de donkere plekken te verbergen.
De andere kleuren gebruik ik bijna niet.
Ik ben best wel tevreden over de kleuren.
Heb ook geen alergie aan dit product , want vaak krijg ik van sommige producten een reactie.
Wat ik wel wat jammer vindt dat er wat weinig in zit , zeker als je hem elke dag gaat gebruiken gaat hij snel op.
prijs : € 2.79
Cijfer : 7 / 10

1 reacties:

Esmeralda zei

Ik ben echt gek op Catrice!
Helaas kan ik mezelf nooit aansporen me op te maken, doe altijd alleen een beetje mascara :(

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Lien
welkom hier ! Mijn naam is Celine , ik ben de eigenaars van deze blog. Op deze blog kan je vooral review's vinden over alles wat met lichaam-gezichts verzorging te maken heeft en make-up. Soms ook eens iets helemaal anders. Heel veel plezier met lezen op de blog.
Mijn volledige profiel tonen

Archief